Reklamasjonsskjema

Feil og mangler kan i blant finnes på objektene som auksjoneres bort ettersom det ofte er brukt utstyr. Objektene som auksjoners bort selges i den tilstand de er i. På de objektene som har kort tilstandsbeskrivelse er det opp til kjøperen å undersøke om disse objektene kan ha skjulte eller ukjente feil. Reklamasjoner skal gjøres før objektetet transporteres bort fra henteplassen.

 

Ved en reklamasjon erstatter hverken selgende selskap eller Klaravik direkte eller indirekte kostnader. I henhold til våre kjøpsvilkår kan ikke et objekt reklameres hvis det allerede er hentet fra henteplassen. Reklamasjoner som kommer inn voer 30 dager etter auksjonsslutt vil bli avvist. Det medfølger ingen garanti på kjøpte objekter. Reparasjonsobjekter kan ikke reklameres.


Vi kommer til å håndtere din henvendelse og komme tilbake til deg så snart vi kan.

Reklamasjonsskjema



* Bedrift/privat

Tast inn Bedrift/privat


Tast inn Kundenummer

Tast inn Bedriftsnavn/Navn

Tast inn Mobilnummer

Tast inn E-post

Tast inn Produkt-ID

Tast inn Fakturanummer

* Når du opprettet din kjøpekonto hos Klaravik godkjente du våre kjøpsvilkår: <a href="/kopvillkor.html" target=_blank>Kjøpsvilkår

Tast inn Når du opprettet din kjøpekonto hos Klaravik godkjente du våre kjøpsvilkår: <a href="/kopvillkor.html" target=_blank>Kjøpsvilkår

* Har objektet blitt hentet?

Tast inn Har objektet blitt hentet?


Tast inn Hvorfor vil du reklamere på det du har kjøpt?

  • PayEx Fakturaservice

    PayEx Fakturaservice




    Klaraviks partner for betalinger er PayEx. PayEx er en førende leverandør av betalingstjenester og fakturering i Sverige, Norge, Danmark og Finnland, og har mer enn 500 ansatte. PayEx håndterer mer enn 350 millioner betalinger pr. år, og ble grunnlagt på Godtland i 1972. Når du handler på Klaravik online auksjon, vil du motta en faktura fra PayEx når auksjonen er avsluttet.

    Les mere