Informasjon i forbindelse med coronaviruset Covid-19

23.mars 2020:

Klaravik sin virksomhet fortsetter på samme måte som tidligere. Hver dag vil det bli lagt ut nye objekter og det er auksjoner som avsluttes hver dag mellom mandag til fredag som normalt.

Våre selgere tar alle forhåndsregler og følger alltid Folkehelseinstituttet sine anbefalinger, i tillegg til lokale retningslinjer.  Vi kommer gjerne ut til deg å tar bilder av objektene på normal måte hvis du ønsker det. Vi tilbyr i tillegg veiledning slik så du enkelt kan ta bilder av objektet selv og sende det, samt nøkkelinformasjon om objektet, til oss elektronisk.

Som følge av dagens situasjon har vi stengt kundeservicetelefonen vår på ubestemt tid. Vi er fortsatt tilgjengelig på e-post, så send oss gjerne en e-post på info@klaravik.no. Vi hjelper deg så raskt vi kan, men ber om forståelse for litt lengre responstid enn normalt.

Vi er alle ansvarlig for å begrense smittespredningen nå. Vi ber om at dere ekstra oppmerksomme ved overlevering av objekter. Unngå å håndhilse, hold god avstand, bruk Antibac og vær nøye med håndvask. Føler du deg sjuk eller er du i karantene/isolasjon? Vær så snill og organisere slik så noen andre kan håndtere overleveringen/hentingen.

  • PayEx Fakturaservice

    PayEx Fakturaservice




    Klaraviks partner for betalinger er PayEx. PayEx er en førende leverandør av betalingstjenester og fakturering i Sverige, Norge, Danmark og Finnland, og har mer enn 500 ansatte. PayEx håndterer mer enn 350 millioner betalinger pr. år, og ble grunnlagt på Godtland i 1972. Når du handler på Klaravik online auksjon, vil du motta en faktura fra PayEx når auksjonen er avsluttet.

    Les mere